1-Mahkemenin 31.03.2011 tarihli yazısıyla İzmir Aliağa Devlet Hastanesi Baştabipliğinden, uyuşmazlığa konu dönemle ilgili ihale sözleşmeleri ile teknik şartnameler istenilmiş ise de, Hastanenin cevabi yazısı ekinde gönderilen evrakların düzensizliği, sözleşmeler ve şartnamelere ilişkin dökümanların birbirine karıştırılmış olması, teknik şartname içeriklerinde tarih bilgisinin yer almaması sebepleriyle, teknik şartnamelerin ve ek teknik şartnamelerin hangi dönemde yürürlükte bulunan hizmet alım sözleşmesine ait olduğu anlaşılamadığı gibi, 2011 yılına ilişkin hizmet alım sözleşmesi ve ekleri yazı ekinde yer almamaktadır. Anılan sebeple, ilgili hastaneye yeniden yazı yazılarak, uyuşmazlığa konu 09.08.2004-07.02.2011 tarihleri arasında davacının çalışmasına dayanak hizmet alım sözleşmeleri ve teknik şartnamelerin (ek teknik şartnamelerle birlikte) eksiksiz ve dökümanların hangi döneme ait olduğunun anlaşılmasına yarar ilgi ve ek kaydının tutulmuş vaziyette düzenli gönderilmesinin istenilmesi, 2-Davalı şirket ile Bakanlığa bağlı İzmir Aliağa Devlet Hastanesi Baştabipliği arasında imzalanan hizmet alım sözleşmelerine ait bir kısım teknik şartnamelerin muhtelif maddelerinde bahsi geçen "sistem sorumlusu" olarak yüklenici firma tarafından 09.08.2004-07.02.2011 tarihleri arasında görevlendirilmiş ve hastane yönetimine bildirilmiş kişilerin kimler olduğunun İzmir Aliağa Devlet Hastanesi Baştabipliğinden sorulması, 3-Davacı vekilinin, 02.05.2013 havale tarihli dilekçesi ekinde dosyaya sunduğu, 12.06.2009 tarihli "tutanaktır" başlıklı belgenin aslına uygun olup olmadığının davalı şirketten sorulmasıyla, alınacak cevap ve evrakların dosyaya eklendikten sonra gönderilmesi için, dosyanın mahkemesine GERİ ÇEVRİLMESİNE, 18.02.2014 tarihinde oybirliği ile karar verildi.